Bedrijfsadministratie

Of u nu een startende ondernemer bent of al lang zelfstandig bent gevestigd, uw administratie is een onmisbaar onderdeel van uw bedrijfsvoering.

Uit uw door ons gevoerde administratie zijn op eenvoudige wijze diverse overzichten samen te stellen, zoals:

• periodiek maand- of kwartaaloverzicht van uw resultaten;

• openstaande postenlijst debiteuren, te gebruiken voor bijvoorbeeld aanmaningen;

• tussentijdse, voorlopige, balans;

• overzichten van kostenplaatsen, filialen e.d.

 

Deze overzichten kunnen u helpen bij het nemen van beslissingen als:

• nu investeren of toch maar even uitstellen?

• de geplande investering financieren uit eigen middelen of toch naar de bank?

• medewerkers in dienst nemen of juist arbeidsovereenkomsten beëindigen?

• etc.

 

Voor de bedrijfsadministratie maken wij gebruik van geavanceerde professionele programma's.

Ook maken wij gebruik van internetboekhouden. Hierbij voert u zelf (een deel van) de administratie, waarbij wij controleren en corrigeren.