Bedrijven

Met ondernemers gaan wij graag de samenwerking aan. Ons doel is de ondernemer te ontzorgen bij het verzorgen van de administratie en aangiftes. Dit zijn praktische zaken zoals:

• financiële administratie 

• loonadministratie 

• aangiften loonheffing en sociale verzekeringen 

• aangiften omzetbelasting (BTW) 

• debiteuren- en crediteurenbewaking

• tussentijdse rapportages 

• jaarrekeningen 

• aangiften inkomsten- en vennootschapsbelasting

• jaarrekeningen voor de Kamer van Koophandel

 

Daarnaast zijn wij graag met de ondernemer in conctact over de allerdaagse zaken. Maar gaan we ook het gesprek aan over zaken als:

• bedrijfsstructuur en rechtsvorm van de onderneming

• personeelsbeleid

• financiële en fiscale planning

• bedrijfsontwikkeling

 


Dat voor de uitoefening van deze zaken een hoog kennisniveau noodzakelijk is zal duidelijk zijn. Permanente bij- en herscholing is dan ook één van de aspecten die constant aandacht krijgen.